Servicii oferite Serviciile prestate de C.I.I. - Lăzărescu Cătălin Adrian. REORGANIZARE JUDICIARĂ ŞI FALIMENT * Administrare judiciară în perioada de insolvenţă solicitată prin cerere introductivă sau la cererea creditorilor; * Administrator judiciar în perioada de reorganizare judiciară după un plan de redresare economico-financiară; * Administrator special desemnat de asociaţii debitoarei în perioada de insolvenţă şi reorganizare judiciară; * Întocmirea documentaţiei necesare elaborării unui plan de reorganizare judiciară; * Întocmirea unui plan de reorganizare judiciară; * Lichidator judiciar în procedura falimentului solicitată prin cerere introductivă sau desemnat de instanţa de fond. LICHIDARE ADMINISTRATIVĂ * Lichidator în procedură de lichidare administrativă la solicitarea asociaţilor persoanei juridice (societate comercială, asociaţie/fundaţie, cooperativă, societate agricolă, etc.); * Întocmirea documentaţiei necesare lichidării administrative de către asociatul unic, în vederea radierii din registrul comerţului; * Întocmirea documentaţiei necesare în vederea radierii din registrul comerţului sau alte registre speciale. CONSULTANTA SI ASISTENTA MANAGERIALA DE SPECIALITATE * Consultanta privind analizarea situaţiei economico-financiare nefavorabile a societăţii comerciale; * Întocmirea documentaţiei necesare solicitării stării de insolvenţă a societăţii comerciale, aflate în dificultate; * Întocmirea documentaţiei necesare solicitării procedurii falimentului unei societăţi comerciale sau altei entităţi; * Consultanta privind întocmirea unui plan de reorganizare judiciară; * Consultanta privind întocmirea unui plan de fuziune sau divizare societăţi comerciale; * Expertize contabile extrajudiciare. SERVICII PROFESIONALE DE EVIDENTA CONTABILA. * Inregistrarea documetelor primare in conformitate cu normele legale in vigoare si principiile contabilitatii; * Evidenta analitica si sintetica clienti, furnizori; * Evidenta mijloacelor fixe, calculul amortizarii; * Elaborareabalantei de verificare lunara; * Intocmirea registrului jurnal, registrului inventar, jurnalelor de TVA si cartea mare; * Contabilitate de gestiune si calculatia costurilor; * Intocmirea si depunerea declaratiilor privind taxele si impozitele cerute de legislatia in vigoare; * Intocmirea, verificarea si certificarea bilantului contabil; * Consolidarea balantelor de verificare pentru grupuri de societati si transpunerea lor in bilant. SEVICII DE PERSONAL – SALARIZARE. * Intocmirea si depunerea statelor de plata a salariilor; * Intocmirea si depunerea declaratiilor privind obligatiile aferente drepturilor de personal; * Consultanta privind intocmireadosarelor de personal; * Elaborarea si depunerea fiselor fiscale; * Servicii de recrutare, selectie si plasare personal; EXPERTIZA CONTABILA. * Expertiza contabila judiciara; * Expertiza contabila extrajudiciara; * Activitate de cenzorat. CONSULTANTA, ASISTENTA SI RAPOARTE DE ANALIZA ECONOMICO-FINANCIARA SI FISCALA * Analiza structurilor financiare; * Analiza fluxurilor financiare, cash-flow-ului; * Analiza datoriilor si creantelor; * Analiza capitalurilor si imobilizarilor; * Intocmirea bugetului de venituri si cheltuieli; * Consultanta privind legislatia financiar-contabila si fiscala la nivelul organizatie dumneavoastra; * Asistenta contribuabilului pe timpul controalelor fiscale; * Consultanta prvindefectuarea operatiilor de divizare, fuziune, licidare. CONSULTANTA SI ASISTENTA MANAGERIALA SI SERVICII DE MANAGEMENT FINANCIAR. * Consultanta privind organizarea siconducerea societatii (organigrame, structuri, definitii si functii); * Elaborarea de proceduri si norme interne privind desfasurarea activitatii de baza si a activitatilor conexe; * Analiza si organizarea fluxului informational(comunicarea intre departamente); * Consultanta privind organizarea contabilitatii financiare si de gestiune in cornformitate cu legislatia in vigoare cu solutii legate de organizarea financiar contabila a firmei (circuitul documentelor, politici financiar contabile); * Informarea periodica a conducerii asupra situatiei economico-financiare a societatii; * Informarea permanenta si in timp util a conducerii societatii privind reglementarile din domeniul fiscal si financiar – contabil; * Instruirea personalului cu privire la modul de intocmire a documentelor primare si circuitul acestora in cadrul organizatiei; * Consultanta in alegereadomeniului informatic necesar activitatii; ASISTENTA SI CONSULTANTA PENTRU INCEPEREA UNEI AFACERI. * Consultanta privind oprtunitatea inceperii unei afaceri in Romania; * Intocmirea planului de afaceri si a studiului de fezabilitate; * Consultanta cu privire la procedurile de Inregistrare fiscala a societatilor comerciale; * Inregistrare de societati comerciale. Articolul următor: Colaboratori Următor